Senarai Blog Saya

Teman, Rakan dan Sahabat

Cari Blog Ini

Memuatkan ...

02 September 2010

SALAM AIDILFITRI, MAAF ZAHIR DAN BATHIN


Jika dikira mulai hari ini, mungkin seminggu lagi kita akan menyambut Hari Raya Aidilfitri. Kelihatan begitu awal menitip salam lebaran kepada semua blogger di maya ini.

Bukannya apa kata orang Johor. Ramadhan akan melabuhkan tirainya beberapa hari lagi ( cepatnya Ramadhan bergerak meninggalkan kita semua ). Jika lewat menulis N3 kisah aidilfitri, bimbang di musim perayaan kita tidak menjenguk N3 rakan-rakan. Jika lewat takut N3 dah basi pulak. Kot-kot sibuk punya sibuk nak cari sampul ketupat dan rempah rendang satu apah pun tak ditulis mengenai HARI RAYA AIDILFITRI....


Sementara semangat raya tengah berkobar-kobar ni, eloklah saling mengucapkan salam di antara kita.


DIRUANG KESEMPATAN INI
SAYA SEKELUARGA MENGUCAPKAN
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
SERTA
MAAF ZAHIR BATHIN
KEPADA SEMUA RAKAN-RAKAN BLOGGER
DI MAYA INI
SEGALA KHILAF DAN SALAH SAYA
DI POHONKAN KEMAAFAN
ANDAIKATA TUTUR DAN TULISAN SAYA
MENYINGGUNG PERASAAN DAN HATI
TUAN/PUAN SEMUA
SAYA MOHON RIBUAN KEMAAFAAN
YANG TIDAK TAK TERHINGGA...



Kepada semua sahabat-sahabat blogger dipersilakan datang ke rumah saya jika ada kelapangan..


ASAP API KAYU BEREMBUN,
NYIUR YANG TUA JANGAN DIHIMPUN,
JIKA TERDAPAT DOSA BERKURUN,
HARAP TUAN SUDI MENGAMPUN.


Salam Aidilfitri Maaf Zahir dan Bathin dari Zedmagel & Keluarga

8 ulasan:

  1. salam...

    iye! betol tu. Masa sblm raya ni la ada kelapangan nak menaip n3. Nnt dah raya mmg berlapok la blog ni kita tinggalkan..haha!

    Saya dan TR sekeluarga juga ingin memohon maaf zahir batin andai ada kata2 yg menyinggung perasaan Bro Zedmagel sekeluarga...

    Moga raya yg akan menjelma menambah eratkan lagi persahabatan menjadi rakan blogger sama ada di alam maya atau alam rialiti..

    jemput dtg ke rumah raya nnt. Emm..tp seminggu raya tu tak pasti la saya ada kat rmh ke tak! heheh....

    BalasPadam
  2. Salam bro zed, selamat hari raya, maaf zahir n batin, jemput la dtg ke rumah kat bandar ikan patin :)

    BalasPadam
  3. as-salam zed..salam raya..maaf tertembak terkasar

    BalasPadam
  4. Salam Jaja,

    Saya juga begitu, moga persahabatan akan kekal samada di maya ini atau di alam realiti...

    BalasPadam
  5. Salam Aidilfitri Buat Intan RH dan keluarga,

    Lama sungguh saya tidak melihat intan mampir di rumah saya, terima kasih sudih singgah.

    Waah...tu ari Pasar Ramadhan Temerloh keluar dalam siaran TV1 ke TV3 saya tak perasaan. Tapi ceritanya ialah ikan Patin Masak Tempoyak le... rumah Intan kan dekat situ-situ je kan?

    BalasPadam
  6. Salam Aidilfitri zeqzeq,

    Sama jika tertembak atau apa-apa, mohon maaf di aidilfitri....

    BalasPadam
  7. Salam Zed..
    apa khabar..
    rasanya belum terlewat sy nk ucapkan
    selamat menyambut aidil fitri
    (kat Johor raya sebulan)
    saya mohon ribuan ampun maaf
    andai ada salah silap tutur kata..
    terimaksih sudi jd sahabat sy di maya ini...
    maaf sebab dah lama tak kunjung zed..

    BalasPadam
  8. Salam Idalara,

    Selamat Hari Raya Aidilfitri buat Idalara sekeluarga. Bagi saya di Johor aidilfitri sebulan penuh, kekadang sehingga aidiladha. Saya pun begitu juga, Sama-sama memohon ampuan dan maaf jika terdapat kesilapan semasa kita berhubung di maya ini.

    BalasPadam