Senarai Blog Saya

Teman, Rakan dan Sahabat

Cari Blog Ini

29 Februari 2012

HANYA SATU CORETAN

Lama sungguh aku tidak mencoretkan sesuatu disini, mungkin juga disebabkan dengan kekangan tugas atau dalam keadaan yang sangat sibuk diwaktu ini...Menelusuri tulisan-tulisan yang lama, banyak komen dari sahabat dan rakan-rakan blogger yang terabai tidak dijawab. Selaku pengendali blog ini aku mohon berbanyak-banyak maaf kerana terlalu lewat untuk menjawabnya.

Agak terkejut ruangan "Ke Alam Bunian" yang telah aku tuliskan ditahun 2010 mendapat komen dan pandangan dari teman-teman blogger yang membacanya. Aku ucapkan ribuan terima kasih kerana sudi singgah dilaman tersebut dan berkongsi cerita dan pengalaman masing-masing. Maaf sekali lagi jika lewat memberikan respond pada tulisan anda semua.

Salam hormat saya... jumpa lagi dilain entry...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan